Wycieczka klasy 7a
W dniach 25 - 26 kwietnia klasa 7a wraz z opiekunami wyruszyła na dwudniową wycieczkę po Dolnym Śląsku. Najpierw udaliśmy się do Jaworzyny Śląskiej, by zwiedzić Muzeum Kolejnictwa. Oglądaliśmy zabytkowe lokomotywy i ekspozycje poświęcone historii kolejnictwa. Przewodnik w interesujący sposób opowiedział nam o tych niezwykłych maszynach.

Następnie pojechaliśmy do Podziemnego Miasta Osówka w Głuszycy. Jest to najbardziej tajemnicze podziemne miejsce w Polsce. Bardzo nam się podobała opowiedziana historia tego wojennego kompleksu obronnego oraz wędrówka imponującymi korytarzami.

Po tej atrakcji udaliśmy się do Jedliny Zdrój – miejsca naszego zakwaterowania. Sprawnie i szybko rozgościliśmy się w pokojach i już po chwili byliśmy gotowi do wędrówki na Borową – najwyższy szczyt Gór Wałbrzyskich (854m n.p.m.). Tam czekała na nas niespodzianka – wieża widokowa, z której roztaczał się przepiękny widok na Sudety. Gdy wróciliśmy z wycieczki, był już czas na obiadokolację, a po niej dyskoteka. Bawiliśmy się wesoło i mogliśmy wziąć udział w konkursie tańca, który zorganizowała Julia D.

W kolejnym dniu po śniadaniu pojechaliśmy zdobyć najwyższy szczyt Gór Sowich – Wielką Sowę (1015 m n.p.m.). Widoki na szlaku były zachwycające i towarzyszyła nam piękna pogoda. Po zejściu z trasy, udaliśmy się z powrotem do Jedliny Zdrój, aby podziwiać walory tego uzdrowiskowego miasteczka i skorzystać z atrakcji parku rozrywki. Następnie pojechaliśmy do Chełmska Śląskiego. W tej niewielkiej wiosce zobaczyliśmy domy tkaczy i wysłuchaliśmy fascynującą opowieść o tym miejscu.

To był ostatni punk wycieczki, po którym rozpoczęliśmy powrót do Przemkowa. Zadowoleni i w dobrych humorach dotarliśmy na miejsce.

Wycieczka naprawdę była udana!